Consells de seguretat

  • Descarrega't sempre les aplicacions des de les botigues oficials.
  • Instal·la un antivirus i mantingues-lo sempre actualitzat.
  • No utilitzis aplicacions financeres en dispositius amb root o jailbreak.

    Dispositiu compromès (Root o Jailbreak)

    Els termes Root i Jailbreak fan referència al procés en què un dispositiu Android (Root) o Apple (Jailbreak) es modifica per evitar les limitacions imposades pel sistema operatiu.

    Un cop realitzat aquest procés, certes aplicacions (legítimes o il·legítimes) poden realitzar modificacions en el sistema operatiu sense sol·licitar permís al propietari, deixant el dispositiu exposat a vulnerabilitats que podrien prendre el control del dispositiu, dades, captures de pantalla, etc.

    Recomanem no utilitzar Mi Banco db en aquest tipus de dispositius pel risc potencial que això comporta. En qualsevol cas, per la teva seguretat, l'aplicació podria tancar-se en detectar comportaments sospitosos durant l'ús.

  • Quan utilitzis el teu mòbil, utilitza preferentment l'aplicació davant el web.
  • No oblidis activar l'alerta Antiphishing per rebre avisos de les teves transferències.

 

Les teves claus segures

  • No comparteixis les teves claus amb ningú.
  • Evita que d'altres vegin les claus que introdueixes.
  • Mai no et sol·licitarem més d'una coordenada per operació.
  • Tria contrasenyes que no siguin fàcils d'obtenir i deduir.
  • No guardis la teva contrasenya amb la targeta de claus del Servei Deutsche Bank Online.

En cas de pèrdua, de robatori de les claus o de sospita d'incidents o anomalies de seguretat, contacta amb el Servei d'Atenció Clients (902 24 01 24) com més aviat millor.

D'aquesta manera es bloquejaran els serveis de Banca Online fins que es generi un nou codi d'accés i una nova targeta de claus.

Deutsche Bank, en cas de tenir sospites raonables sobre la seguretat d'una transacció, podrà bloquejar l'emissió d'una transferència. En aquest cas, Deutsche Bank informarà com més aviat millor de les raons del bloqueig.