Per què no puc accedir a El meu Banc db?

La nostra aplicació et pot mostrar diferents missatges en funció del tipus d'error:

  • Error després de la darrera actualització de l'aplicació que mostra el missatge d'"Error - Operació no disponible en aquests moments". El dispositiu no pot connectar-se perquè és necessari tornar a informar totes les credencials. En aquest cas si us plau segueix aquestes passes:

    • Després de pulsar a "Acceptar" per tancar el missatge d'error
    • Pulsa a "No soc ..." a la pantalla d'inici
    • Introdueix el teu DNI, NIE o passaport i pulsa a "Continuar"
    • Finalment introdueix el teu PIN i pulsa a "Accedir" per entrar a la APP

  • "S'ha produït un error". El teu dispositiu no pot connectar amb els serveis de Deutsche Bank. En aquest cas:

    • Comprova que el teu dispositiu estigui connectat a Internet.
    • Verifica que tens cobertura suficient en aquest moment.

  • "Les dades introduïdes no són correctes". Pot indicar que les claus introduïdes són errònies o que el teu contracte de Deutsche Bank Online no està actiu.

    • Assegura't de seguir les indicacions que es mostren al missatge d'error.
    • Si has oblidat la teva contrasenya, pots sol·licitar-ne una de nova si tens amb tu la targeta de claus.
    • Consulta amb el nostre Servei d'Atenció al Client l'estat del teu contracte de Banca Online.

  • "No contracts". No disposes en aquest moment de contractes actius a la nostra entitat.

    • Comprova l'estat dels teus contractes mitjançant el servei Banca Telefònica o posa't en contacte amb el teu gestor.

Recorda que, en cas de necessitar ajuda, estem a la teva disposició al telèfon d'atenció al client 902 24 01 24, o bé en el correu electrònic: db-online@db.com.